Papier Firmowy
Co to jest papier firmowy?
Papier firmowy jest to kartka zadrukowana danymi Twojej firmy z logo oraz pozostawionym miejscem do dalszego zadruku lub ręcznego wypisania. Taki papier bez problemu może zostać ponownie zadrukowany nawet w najzwyklejszych drukarkach. Wypisywana na takim papierze firmowym korespondencja między partnerami biznesowymi lub sporządzany na nim inny dokument, staje się pełnowartościowym dokumentem.
Poza tym wszelkie dokumenty drukowane takie jak przykładowo faktury możesz drukować z użyciem właśnie papieru firmowego. Dodatkowo dobrze zaprojektowany papier firmowy stanowi świetną reklamę oraz tym samym podkreśla prestiż jak i rozpowszechnia Twój pozytywny wizerunek wszędzie gdzie zostanie użyty. Dzięki temu niesamowicie ważnemu dodatkowi do Twojej firmy, wszystkie dalsze druki przeprowadzane na tym papierze będą prezentować się estetyczniej. Wyróżnij się na tle konkurencji i zadbaj o swój wizerunek z naszą drukarnią już teraz!
Co powinno znajdować się na papierze firmowym?
Jakie dane powinien zawierać papier firmowy oraz gdzie umieścić logo na swoim papierze firmowym - o tym wszystkim opowiemy już teraz. Zacznijmy może od tego jakie informacje powinien zawierać papier firmowy Twojej firmy. Takie rzeczy jak pełna nazwa firmy, jej dane oraz logo to 3 rzeczy, które zauważy każdy już na pierwszy rzut oka, dlatego warto zadbać aby były poprawnie uzupełnione.
Pamiętaj aby wpisywać tylko aktualne i pełne informacje. Nazwa firmy oraz siedziby i jej adres, numer telefonu do osoby kontaktowej odraz adres e-mail, to najważniejsze informacje o Tobie jakie powinny się znaleźć na firmowym papierze. Dodatkowe umieszczenie adresu strony internetowej czy linku do portali społecznościowych Twojej firmy, może ułatwić kontakt z tobą oraz zwiększyć zainteresowanie Twoim produktem lub usługą.
Jeżeli decydujesz się na papier firmowy z logo, postaraj się umieścić je w widocznym miejscu, najlepiej w prawym górnym rogu arkusza. Dzięki temu stanie się bardziej widoczne dla oka i nie zostanie pominięte. Warto wspomnieć tutaj, ze papier firmowy nie jest odrębny od Twojej marki, więc postaraj się zachować spójność wizerunku. Taką jednolitość możesz uzyskać poprzez kolory jak i czcionkę, która będzie pasować do identyfikacji wizualnej Twojej firmy.
Elegancki druk firmowy na odpowiednim papierze
Skoro formalności mamy już za sobą, pora aby zastanowić się nad wyborem papieru. W naszej drukarni MAAG24.PL do druku papieru firmowego używamy papieru offset, preprint, Nautilus oraz Ecco Book Cream o pięknym kartonowym kolorze.Zarówno papier firmowy o gramaturze 80 g jak i 120 g nada się na każdy formalny wydruk. Korzystając na co dzień z papieru firmowego, polecamy papier o gramaturze 90 g, natomiast do drukowania umów, faktur czy innych wartościowych dokumentów warto rozważyć użycie papieru o wyższej gramaturze 120 g. Wysoka gramatura Twojego papieru firmowego nadaje mu efektu Premium oraz zwiększa jego prestiż.
Firmowy papier - Format
Aby w przyszłości ułatwić Tobie korzystanie z papieru firmowego, nasza drukarnia już teraz posiada aż 5 standardowych formatów, które ponownie zadrukujesz w każdej drukarce. Format A4 o wymiarach (210 x 297 mm) to bezpieczny wybór. Zważywszy na to, iż jest to format, który został spopularyzowany na całym świecie, możesz mieć całkowitą pewność, że nawet zamawiając z za granicy otrzymasz produkt dostosowany do każdej drukarki.
Dalej oferujemy papier firmowy w formatach A3, A5, A6 oraz DL. Te nieco mniejsze formaty papieru są wprost idealne do druku krótkich i zwięzłych pism czy komunikatów. Oprócz standardów posiadamy również niestandardowy rozmiar 198 x 210 mm.
Zalety naszego papieru firmowego:
- 5 formatów standardowych
- 1 format niestandardowy
- 5 rodzajów papierów
- gramatury od 80g do 120g
- możliwość zamówienia projektu i druku w jednym miejscu
- pomoc przy przygotowaniu plików do druku
- sprawdzanie i weryfikacja plików przed drukiem
Stwórz z nami swój wyjątkowy papier firmowy z logo
Z nami nie musisz się martwić o to jak zaprojektować papier firmowy. Wystarczy, że już teraz złożysz zamówienie na projekt graficzny na własny papier firmowy. Aby zamówić projekt graficzny, dodaj niezbędne materiały tekstowe oraz graficzne, które chciałbyś umieścić w swoim projekcie, a my zajmiemy się resztą. Jeśli natomiast masz już gotowy projekt do druku, po prostu wgraj go podczas składania zamówienia.
Druk odbywa się po zaakceptowaniu przez Ciebie gotowego projektu graficznego lub jego podglądu.
Jak przygotować papier firmowy do druku?
Projektując, zwróć uwagę aby wymiary pliku były zgodne z wcześniej wybranym formatem a sam plik w skali 1:1. Z pewnością niewielu zwróci uwagę jaka kolorystyka została wykorzystana do projektu. Na ekranie komputera gdzie projektujesz, kolor może wydawać się taki sam bez względu na wybraną kolorystykę, jednak w druku tak nie jest. W naszej drukarni drukujemy w kolorystyce CMYK.
Kolejnym ważnym elementem w przypadku projektowania są marginesy oraz spady, które są niejako podstawą do przepuszczenia Twojego projektu. Spad powinien wynosić 1,5 mm z każdej strony. Równie ważny jest również 3 mm margines, dzięki któremu wiesz gdzie powinny znaleźć się wszystkie niezbędne informacje, aby nic nie zostało ucięta w dalszym procesie druku.
Dalej pozostaje już tylko dodanie dobrej rozdzielczości tekstów oraz grafik. Jest to niezwykle ważne, ze względu na końcowy efekt. Jeżeli użyłbyś niskiej rozdzielczości materiałów, uzyskasz nieestetyczne pixele na całości. Pamiętaj, że wysokiej jakości projekt graficzny jest kluczem do wysokiej jakości druku Twoich materiałów.
Wydrukowany papier firmowy wysyłamy w dowolne miejsce na terenie całej Polski
W naszej pracy nie ma znaczenia, gdzie znajduje się Twoja firma. Wszystkie zamówienia złożone online materiałów typu papier firmowy, zaproszenia, naklejki czy ulotki dostarczamy z naszej drukarni wprost pod drzwi Twojej firmy, bezpiecznie i terminowo.
Wysyłamy zarówno do dużych miast takich jak Poznań, Wrocław, Warszawa, Piła, Szczecin, Katowice, Gdańsk, Gdynia, Gorzów, Kraków i innych a także do mniejszych miast i miejscowości np. pobliski Swarzędz, Pobiedziska, Biskupice, Jerzykowo. Wszystkich traktujemy jednakowo: poważnie i profesjonalnie.
Dla pośredników druku i agencji reklamowych oferujemy wysyłkę “no name” bez naszych oznaczeń.
Przygotowanie projektu
Formaty plików
Preferowane: PDF, JPG, TIFF, PSD (spłaszczone warstwy).
Akceptowane: EPS, AI, CDR (teksty zamienione na krzywe).